I 2024 utfordrer jeg dere alle til å vise mer kjærlighet og respekt til dere selv enn i 2023.
Ikke la andre definere deg eller hvilken vei du vil ta. Bare du har gått hvert skritt i skoene dine.
Ikke bry deg om at folk snakker bak ryggen din. Hvis de gjør det, er det de som har de største problemene, ikke omvendt.
Ikke bry deg om å ikke følge flokken. Komfortsonen fører ofte til mindre transformasjon. Bare si 🤷🏿♂️
Din sjel vil ikke være fri med mindre du holder deg fanget til andres meninger. Jo mer du utfordrer dette, jo mer vokser du. Det handler om volumtrening. For å si det enkelt!
De som virkelig er dine vil ikke dømme deg fordi de vil stole på din dømmekraft. De som dømmer deg burde ikke bety noe fordi de ikke var dine til å begynne med.
Ser du deg, og anerkjenner deg. Er det for mye å forlange?
💪🙏🔥👊❤️❤️




