Overvinn frykt!

Trenger å si dette for mange av oss: Frykt fører til den laveste vibrasjonen. Derfor gjør frykt energien vår veldig lav og mørk. Lærdommen er å møte dette i stedet for å løpe.

Frykt for å bli forlatt, frykt for ikke å være god nok, frykt for å dø, frykt for å ikke få nok, frykt for at fortiden din hjemsøker deg, frykt for å la noen/noe gå, frykt for hvem som er hvem i livet ditt, frykt for å miste komfortsone i livet ditt, frykt for de ukjente trinnene. Frykt for alle "hva hvis"!

Fortell deg selv at du skal overgi deg til alt som skjer. Fortell deg selv at positiv energi og høy vibrasjon betyr noe. Fortell deg selv at staten din er ditt ansvar. Du har et flott liv foran deg, men frykten din gjør at du ikke omfavner dette.

Vibrer høyt ved å sparke frykt-følelsene ut. Forvandle frykten til letthet. Slik blir vi høyvibrerende på et mer stabilt underlag 🙏💪❤️💥🔥🔥🔥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *